Aziey Aziz

Sil@-Sil@ L@h SinGG@h Ye@...


Wednesday 16 May 2012

Hari Istimewa Buat Insan Tersayang

Assalamualaikum..

Sori,walaupun dah lepas tp nk updte jugak sebab bb xboleh nk bkak,,lembab sangat baru2 ni..huhu.saya nk kongsi satu hari tapi ada dua sambutan..bukan nya sambut sangat pun,,juz nk raikan ckit2 je..xsalah kn.

13 Mei tahun ini begitu bermakna bagiku kerana berpeluang menyambut "Hari Ibu" buat mak yang tersayang, Sapinah binti Ahmad dan "Hari Lahir" buat insan yang berjaya mencuri hatiku, Amirudin Muhamad.


Walaupun hari-hari "hari ibu" bagi saya, tapi hari ni saja nak tacim lebih ckit dengan mak..hehe.


Mak, Abang...
Saya doakan kalian sentiasa sihat disamping orang-orang yang tersayang, dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki serta mendapat keredhaan hidup di dunia dan juga di akhirat..
Saya amat menyayangi anda berdua...

LAGU UNTUK MAK...



Seorang wanita
Bermahkota ibu
Menggenggam jari-jari kecil
Ikatan ini tidak akan terurai kerana tautan ini
Tautan darah dan akidah
Dan rahmat dari Allah

Kini ibu
Peganglah tanganku ini
Biar kubawa
Ibu menjelajah
Hasil titik peluhmu
Biar kubawa
Ke alamku
Hasil ukiranmu
Selama ini

Dodaianmu ibu
Membina benteng pemisah
Antara yang hak dan yang batil
Membakar semangat perjuangan
Mengait kasih pada
Junjungan tercinta
Tersujud lemah
Mengabadi diri
Kepada yang Esa

Jika belum pernah
Kau dengar
Ucapan terima kasihku
Ketahuilah doaku ini
Moga Tuhan menyayangimu
Seperti mana kau mengasihiku
Dari dulu hingga kini
Untuk selama-lamanya.

saya sayang mak sangat2...

No comments:

Post a Comment