Aziey Aziz

Sil@-Sil@ L@h SinGG@h Ye@...


Friday 8 June 2012

Beg Kait dengan pelbagai corak



Assalamualaikum...

Hai semua, kat sini saya nak kongsi something dengan anda semua. Sekadar membantu bisnes kakak je..Saje2 borink xada buat ape2 nih.. Kakak saya ada buat kraftangan n macam2 kraftangan yang kakak buat, so kali ni kakak ada buat Beg Kait dengan benang..cantik sangat..saya pun ada guna jugak..boleh la tuk isi duit n hp lam beg 2 time nak pegi kedai ke, mana ke...hehe.

Ni contoh beg yang telah kakak saya siapkan... tapi maaf ler,gambar xberkualiti sangat. anak sedara yang amik..hukhukhuk


   



Beg ni boleh la kalau nak letak kain sembahyang..

Beg ni besar cikit dari yang kat bawah ni..tapi tuk yang muda mudi ni, boleh la kalau nak isi barang2 make  up..

Beg ni macam beg duit la. boleh masukkan duit n letak hp sekali.
Beg ni boleh buat silang. yang guna tali panjang 2..

Corak, warna anda boleh pilih sendiri nak warna ape..tapi kalau nak tempah kena cakap awal sebab nak buat ni makan masa jugak tau..walaupun begitu, ia sangat memuaskan bile dah dapat..

p/s: kalau berminat boleh emel saya di azieamir89@yahoo.com..

No comments:

Post a Comment